Plan

2009-05-15 / 15:27:38
Allt är så otroligt rörigt i mitt huvud just det, det är massvis saker som ska göras under den närmsta tiden. Jag struntar i att skriva upp det tråkiga just nu..
Så här är allt roligt som jag ska göra framöver, ett helt fullspäckat schema..

18/5 Klipp och färg hos Gina
21/5-23/5 Eventuellt en tripp till Härjedalen och Robins pappas stuga
26/5 Hårförlängning (var tvungen att flytta tiden hit på grund av nästa punkt)
29/5 Brännsbollsyran
4/6 Studentbalen
STUDENTVECKAN
10/6 Studenten!!
11/6-16/6 Malmö, Lund och syster
19/6 Midsommar
30/6 Flytta ut ur lägenheten

Och sedan en massa roligheter i Juli, såsom sommarmarknaden, Piteå dansar och ler med tjejerna och så hoppas jag på en hel del Umeåfest  också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: