Valborgsmässoafton

2009-05-01 / 13:42:45
Tänkte lägga in alla bilder från igår här på bloggen innan jag börjar jobba klockan 16. Som så många gånger förr så säger bilder alltid mer än tusen ord..

Vi åt grillat kött och potatisgratäng, Lowe var grillmästare och det blev verkligen supergott.



Terese fick för sig att göra miner på alla kort, vet inte hur mycket jag skrattade åt hennes påhitt.



Sedan började det gå utför, en husvagn hamnade i majbrasan..




Har verkligen tusentals bilder till men nu ger jag mig för den här gången..
Tack allihopa för en underbar valborg!


Kommentarer
Postat av: jenny

Såg ju riktigt härligt ut! :D Och jättefusk att du åker snart!! Glöm INTE att sola åt mig också!!! ;D

2009-05-01 @ 16:59:53
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: