En månad kvar..

2009-11-24 / 13:41:47

..till julafton idag! Så otroligt mysigt. Är det något jag älskar med vintern är det lucia, jul, nyår. Hela december helt enkelt. Måste nog julpynta lite hemma snart får att få den rätta julstämningen!

Idag sov jag lite längre än vanligt, jag satt uppe länge igårkväll för mig själv och såg Gladiator på nian. Jag gillar verkligen den filmen! Imorse ringde Sanna och frågade om jag ville följa på en promenad. Så vi gick runt Söråsele vilket tog lite mer än en timme. Nu ska jag hem igen, fixa med middag och ikväll så jobbar jag.

En bild som inte alls ger någon julstämning, men som jag älskar. Lycka!


Kommentarer
Postat av: jenny

jag saknar dig också!

2009-11-24 @ 16:39:04
URL: http://jennyboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: