Första advent

2009-11-29 / 11:23:01
Idag är det första advent så nu känns det som att allt dras igång. Mysigt! Vi har tyvärr glömt helt att köpa en adventsljusstake, men ska fixa det i veckan. Jag tänder våra andra ljus istället, bara för att.

Ska strax åka till farmor och sedan är vi också bjudna på middag ikväll. Sen är det ju skyltsöndag. Ska försöka hinna gå en liten sväng och kolla i alla fina fönster trots att jag mest vill vara hemma och mysa idag. Hur spenderar ni första advent?

(Pst, nu har vi en adventsljusstake hemma. Fick den av Robins mamma. Julstämning!)


Kommentarer
Postat av: Terese

jag jobbar 14-17.15 sen ska vi dra ut å käka. Vi kanske ses nåt på samhället ikväll då :) KRAM

2009-11-29 @ 12:42:39
Postat av: Putte

åh vad jag saknar julen i sverige. Myspysxtusen..! mys åt mig med malin! jag saknar dig!

2009-12-01 @ 16:24:42
URL: http://fyrakronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: