Tiden springer iväg..

2009-11-19 / 10:33:16
Drömde mardrömmar inatt igen, hatar såna perioder eftersom jag sover så dåligt.  Därför var det så jobbigt att jag skulle upp tidigt för att åka och måla. Men jag tror att jag väntar på mamma först. Vi ska nämligen åka och skaffa några hållare i smide.

Har iallafall bestämt mig för att göra en stor garderobsrensning imorgon. Dags att slänga allt som inte behövs, jag vet ju med mig att det finns så många plagg som jag inte använder. Som inte är riktigt min stil längre. Tror att jag kommer behöva inskaffa ett eller två par nya jeans sen. Vill ha ett par ljusa för ovanlighetens skull.



Dessa kommer från D.brand och Diesel. Finns på Nelly.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: