Mina planer

2009-10-14 / 18:00:29
Jag har världens värsta huvudvärk idag. Brukar ha det såhär ungefär en gång i månaden i ett par dagar, oftast en dag då det är som värst som idag då jag tillslut inte vet vars jag ska ta vägen och jag ringer till min kära mamma och gråter. Kan inte sova för att det gör så förbaskat ont, inte sitta eller ligga ner för allt gör så ont över jävla allt. Så min kväll blir nog inte som planerat, ska bädda ned mig i soffan och bara ta det lugnt..

Nu kommer det tyvärr bli lite tomt här ett par dagar framöver men desto roligare kommer jag ha vilket gör att jag verkligen vill bli bättre nu. Jag kommer vara upptagen från torsdag till söndag med lite allt möjligt spännande såsom jobb, en trip med en vän och så det allra bästa. Robin har bokat en romantisk hotellvistelse för oss mellan fredag och lördag i Övik. Han berättade det tidigare i veckan och jag blev såklart jätteglad för den överraskningen! Vad den innebär vet jag inte ännu men jag vet att det kommer bli underbart.

Så ni får ha det jättebra så tittar jag in här så snart jag har tid och möjlighet :)

Kommentarer
Postat av: Ann

Usch för huvudvärk. Det låter inte alls bra, har du kollat upp det hos läkare någon gång?

Hoppas du får en trevlig vecka i alla fall. Låter lovande. Vad är det för jobb förresten? ;D Kram

2009-10-15 @ 11:20:29
URL: http://nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: