Hey you all

2009-10-06 / 20:51:59
Idag har varit en lång dag. Klev upp vid halv 6 imorse är kom precis hem för 10 minuter sedan! Men jag har haft en jäkligt underbar dag. Utbildningen vi gick var så mycket bättre och roligare än jag någonsin hade kunnat förvänta mig och ända sedan vi åkte därifrån så har jag gått som på moln. Tänk er själva att få fotmassage i 1,5 h sammanlagt. Som bomull under trampdynorna!

Jag orkar inget annat än att lägga mig på soffan men innan det undrar jag om jag inte måste visa allt jag lärt mig idag för Robin. Han kommer bli överlycklig. Mitt nya spännande äventyr börjar föresten imorgon, jag är laddad och nervös såklart. Men jag ser fram emot det så mycket och jag är så redo att anta en ny utmaning..

Och sist men inte minst så måste ni lyssna på denna låt med Jay Z och Alicia Keys. Jag tror den kommer bli en hit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: