I found a reason

2009-10-09 / 10:43:24
Godmorgon. Idag är det fredag och helg igen! Känns otroligt jätte skönt eftersom både jag och Robin är lediga i helgen, tillsammans. Det händer inte så ofta så jag ska se till att ta vara på varje liten sekund. Ikväll hade vi bara tänkt köpa massa godis, dricka osv och se på Idol. Men det kanske blir så att jag ska gå på Kronan ikväll också, kan inte bestämma mig men ska se till att göra det under dagen..

Hoppas också på att jag får hem tröjorna som jag beställt idag. Blir galen på hur lång tid det har tagit, mer än två veckor så om jag inte får den idag så måste jag nog skriva eller ringa till dem och fråga vart paketet tagit vägen med tanke på att jag redan har betalat den också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: