Kavaj

2009-10-05 / 10:46:57

Det är inte ofta som ni kommer höra mig säga det här - men tack gode gud att helgen är över och det är måndag igen. Denna helg har nämligen bara varit kaos för mig, men det börjar bli bättre. Skönt!

Igår så jobbade jag kväll och jag och Peter åkte och såg bio. Flickan som lekte med elden. Jag tyckte den var super. Sedan var det väldigt mycket folk där så de lottade ut ett presentkort och jag fick dra vem som skulle vinna. Jag drog mig själv, vad är oddsen för det?

Nu ska jag försöka fixa iordning mig lite, ska åka och luncha med mamma och hanna. Men innan jag går måste jag visa denna fina kavaj från Lindex. Jag har velat ha en svart kavaj länge och jag tycker att den här var väldigt fin. 399 : - kostar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: