Söndag

2009-10-11 / 12:57:11
Igår efter middagen bestämde jag och robin att vi skulle basta. Så vi gick och hämtade ved tillsammans vilket bara det i sig var så sjukt roligt. Efter att vi bastat klart så åkte vi på Ica för att köpa dricka och sedan hem till västanbäck för att se på film. Changeling med Angelina Jolie! Jag har sett den en gång tidigare men jag tycker att det är en bra film så det gjorde inget..

Efter en lång sovmorgon idag så ska jag ta på mig några andra kläder och sedan har jag lovat mamma att följa henne på en grej. Men innan jag går måste jag bara visa två nya plagg som Chicy.se har fått in, som jag mer än gärna skulle ha i min garderob. En kjol i skinnimitation och en svart stickad klänning med paljetter på armarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: