Alla rätt

2009-09-14 / 15:59:18
Har precis kommit innanför dörren, dagen har gått väldigt snabbt. Jag och Robin ska gå ut och äta idag, ingen av oss orkar laga mat och jag är sugen på pizza. Mamma ska hämta mig här hemma just innan sju så ska vi på kondition och styrka. Det kommer bli en utmaning men det är verkligen dags att komma igång igen. Jag ska även försöka hinna lägga upp dagens..

Ikväll har jag på mig mina nya coola skor. De är lite fulsnygga, men jag älskar dom. Kilklack, peeptoe och snörning, alla rätt.

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag tyckte att skorna var jättefina!

Och roligt att ni också funderar på Sundsvall. Jag och Daniel ska dit nästa helg. :)

2009-09-14 @ 23:13:18
URL: http://nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: