Om allt och ingenting

2009-09-14 / 20:38:23
Träningen var precis så jobbig och rolig som jag tänkt mig. Jag kommer utan tvekan ha träningsvärk imorgon! Imorgon ska jag dessutom också på lunch med Sofie på kronan, ska bli kul att ses och jag börjar dessutom inte jobba förns klockan 16. Jag och Robin har även bestämt att vi ska till Sundsvall någon helg framöver för jag måste på Scorett (det är närmaste staden som har butiken) Kolla här på alla fina skor de har. Jag vill ha allihopa, eller iallafall minst två par..haha!

Har just spenderat lite tid med att läsa och titta på bilder från årets VMA. Jag tycker att Whitney hade en jättesöt och annorlunda klänning. Jag älskar hennes stil..

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst var det ganska bra tempo iår på gympan? :) Jäkligt roligt att dom har ökat tempot från föregående år iaf :)

2009-09-15 @ 09:55:22
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Ja, det var himla kul faktiskt :)

2009-09-15 @ 14:13:55
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: