Run this town

2009-09-27 / 10:26:59
Igår hade jag en riktigt bra kväll. Åt middag, massa gott fika och godis och bastade tillsammans med hela min familj. Allt var precis som det ska. Vi åt allihopa tills vi storknade, vi skrattade tillsammans och pappa drog dåliga skämt i stil med "Vad mörkt det är här, det måste ha varit släckt länge".

Var så himla trött på kvällen då min förkylningen ännu en gång nått nya höjder. Somnade rätt tidigt men sov inte speciellt bra. För ett tag sedan provade jag även att ringa Bianco om skorna eftersom snälla Maria skulle gå och hämta ut dem åt mig. Men då hade de stängt idag, trodde åtminstone att de skulle ha öppet någon timme som många affärer brukar ha på söndagar. Trist. 

Run this town - Rihanna, Jay-Z och Kanye West
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: