Samma, lika

2009-09-18 / 08:19:21
Idag är det fredag och ännu en vecka har bara rusat förbi. Det kommer bli en stressig dag idag, det känner jag redan på mig. Jag jobbar fram till klockan 16, sedan har jag och mamma bokat in en träning. Måste sedan skynda mig hem från träningen för att duscha och hjälpa Robin med maten innan våra gäster kommer. Vi ska nämligen ha en trerättersmiddag för mamma, pappa, Mathias och Antonia. Det kommer bli trevligt :)

Hoppas att ni får en fin fredag och Jenny, jag hoppas att din fest kommer bli superlyckad. Jag är med i sinnet! Puss!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack det tror jag! Ska njuta åt dig också! ;D vi hörs senare om veckan! :) :)

2009-09-18 @ 09:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: