Tips

2009-09-16 / 08:16:53
Igår jobbade jag kvällspasset så jag var med och spelade Bridge. Har aldrig varit med om ett så komplicerat kortspel förut! När jag slutade så somnade jag direkt och nu är jag uppe igen och idag jobbar jag fram till klockan 16. Sedan ska jag nog vara duktig och simma ikväll, vi får se hur det blir.

Tänkte även höra om ni under dagen skulle kunna hjälpa mig att hitta några bra hårprodukter. Mitt schampoo och balsam börjar ta slut och jag skulle vilja testa något nytt, så om ni kan tipsa mig om något ni tycker fungerar bra? Det är ju en djungel där ute..



Kommentarer
Postat av: jenny

redken är super!

sen håller jag alla mina tummar för fredag!

2009-09-16 @ 10:42:34
Postat av: Anonym

Jag rekommenderar också Redken..

2009-09-16 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: