Neulash

2010-04-26 / 20:35:07

Vilken toppenkväll det här blev. Efter lite träning sitter jag och äter rostade mandlar, läser nya Elle och snart börjar Svenska Hollywoodfruar. Ska vara uppe riktigt länge ikväll och se en film. Jag är ju ändå ledig imorgon så en lång sovmorgon blir det.

Skulle jättegärna vilja testa den här fransnäringen från Neulash som alla pratar om. Ögonfransarna blir tydligen både längre och fylligare. Dock tycker jag att den kostar lite för mycket så det blir nog inget köp för mig. Är det någon annan som testat den?


Kommentarer
Postat av: lisa

Det måste du prova,det funkar till 100%

Jag köpte den minder Neulah för 895 kr.

Helt sjukt bra blir det....årets grej.

2010-05-08 @ 12:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: