Planer

2010-04-07 / 13:46:38
Idag har jag pluggat inför högskoleprovet. Det känns väldigt jobbigt men snart är det ju bortgjort och jag får hålla tummarna för många poäng. Jobbar ikväll och imorgon och så på fredag åker jag till Umeå för att spendera helgen hos Henke och Petra. Vi får se vad vi hittar på, men det blir säkert något kul och så lite shopping såklart. Kommer hem på söndag då jag också jobbar kväll. Så det är en busy vecka, har massvis att göra så här blir det nog rätt tomt tråkigt nog..

Kommentarer
Postat av: PetraP

Hej Malin!



När och hur kommer du till stan? Tänkte försöka styra upp några mer vettiga planer och ordna med mat och andra världsliga ting!



Kram,

Petra

2010-04-07 @ 15:32:56
URL: http://petrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch jag har aldrig ens orkat göra det provet :P Och ja visst vore det roligt om jag kom med i tv:rutan haha!! Ska allvarligt söka till allt som går, behöver lite spänning i vardagen..

2010-04-09 @ 12:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: