Världens bästa

2010-04-13 / 10:22:58

Idag åker Terese och Evelina till Thailand så vi hade ju som sagt en bastukväll igår. Jag hoppas att ni får jätteroligt där. Såklart är jag är väldigt avundsjuk så jag försöker tänka att det inte är allt för lång tid kvar till Kos och Grekland.

Jag är ledig idag, enda dagen den här veckan så jag ska ut i solen och försöka ta vara på den. Tror även att jag ska lägga ut ett par av mina plagg på Tradera. Har ju bland annat köpt en ny skinnjacka som jag gillar mycket bättre än min förra och den från H&M är ju så lite använd. Såhär ser min nya jacka ut från Jofama by Kenza. Gillar att den är lite längre än min förra och de flätade detaljerna på axlarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: