LBD

2010-08-02 / 19:14:32

Jag skulle gärna vilja ha en enkel svart klänning i min garderob, den går alltid att använda och blir aldrig tråkig med rätt accessoarer. De här två finns på Nelly.com

Jag och pappa har precis ätit middag på Gustav Adolfs på torget mitt i stan. Vi promenerade som galningar och provade två vägar från centrum till lägenheten. Känns som jag börjar lära mig lite mer om hur jag ska hitta nu så det känns inte lika läskigt att gå själv. Nu ska vi läsa lite, vila lite och sen åker vi och hämtar Hanna. Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Okej, tack så hemskt mycket! Är 58 den normala, eller ja.. den som de passar de flesta? :)

2010-08-03 @ 14:31:41
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: elin

hahha, din pappa berättade om resan när han var inne på OK. han nämde även något om dedär med norrländskan! din pappa lite utav en favvokund

2010-08-04 @ 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: