Meningslöst babbel

2010-08-03 / 20:49:11
Jag har det väldigt bra här nere i Malmö. Har spenderat hela dagen med att leta efter ett par chinos med hög midja inne på stan. Jag provade flera inne på Zara och hittade ett par som faktiskt var väldigt fina! Köpte dem inte av någon anledning så jag går tillbaka imorgon och hoppas på att de fortfarande finns kvar.

Idag har vi även träffat tjejen som Hanna bor i samma lägenhet som och såklart brer pappa på sin norrländska lite extra. Sitter alltid och skrattar för mig själv när jag hör honom; "Ja ja ä ju från norrland vettu!". Samma sak när vi åt middag med Hannas kille Dennis ikväll. Han är uppvuxen här i Malmö och pratar såklart skånska. Så ibland förstår vi inte vad han säger och ibland förstår han inte oss. Det är så roligt när pappa kör igång med sin allra värsta norrländska. Han är så söt min pappa!

Vi ska strax gå ut och ta en öl på någon pub här på Möllevången. Sen hoppas jag på att vi kan se en film och äta lite godis. Hoppas att ni också får en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: