Min lägenhet

2010-08-27 / 09:45:50








Här kommer lite nya bilder på lägenheten. Är rätt så nöjd nu. Men barbordet ska målas vitt så det passar in lite mer och så ska jag köpa ljus. Ljus ska det vara överallt. Tycker det är mysigt! Gardinerna ska jag också byta ut när jag hittar några fina som passar in bättre. Vet inte om man förstår hur högt tak det är här genom att titta på bilderna.

Första natten gick bra, somnade faktiskt rätt tidigt. Men imorse vaknade jag med en stor klump i magen och är jättenervös. Kan inte förstå att det är idag nollningen drar igång. Först ska jag gå en sväng på stan och sedan köpa lite mat, det ekar i mitt kylskåp. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Det kommer gå bra, tänk på att alla är i samma sits :)

2010-08-27 @ 11:11:58
URL: http://andrealarsson.blogspot.com
Postat av: Terese

Vad fint Malin !!! :) Puss på dej

2010-08-28 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: