Silver

2010-08-29 / 19:59:38


Jag älskar min nya ring från Indiska. Silver med turkos sten. Den ser nästan lite antik ut. Så fin!

Idag har jag mest tagit det lugnt eftersom vi har vilodag innan två veckor av nollning drar igång på allvar. Gick ut och handlade men det regnade så mycket så jag blev jätteblöt. Godis och dricka fick jag med mig hem så jag är nöjd. Imorgon börjar skolan, det ska bli spännande. Rebecca kommer till mig en halvtimme innan vi börjar så vi är säkra på att hitta dit i tid. Det borde inte vara några problem för jag ser mittuniversitet från mitt fönster, bara rakt över vägen haha!


Kommentarer
Postat av: sofie

Låter jätte roligt Malin :)

2010-08-30 @ 16:29:16
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: