Förändring

2010-08-17 / 12:01:56


Mina fina nya blommor från Ikea.

Jag har massvis att göra och fixa nu innan skolstarten. Vår inspark och nollning börjar den 27:e och håller på i två veckor. Så nästa torsdag flyttar jag med resten av alla mina saker till det som nu ska vara mitt hem. Jag känner mig lite tom på insidan, mest för att jag just nu inte vet vad jag ska känna. Den här flytten innebär så mycket nytt för mig, så mycket förändringar. Lika mycket som jag varit glad och förväntansfull har jag varit ledsen.

Nu måste jag som sagt springa ut på lite ärenden. Jag ska lämna in mina byxor från Zara på Annagården för att laga dragkedjan som är trasig och så ska jag fylla i massa papper om allt möjligt tråkigt. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: