Gråa söndag

2010-08-22 / 13:06:21


Såhär såg jag ut i fredags, aptråkig men jag visar den ändå. Har på mig mitt nya linne!

Igår satt vi hela kvällen och fikade. Vi dukade upp ett bord med tre tårtor och massa olika kakor. Sen satt vi där hela kvällen tills alla blev för trötta för att kunna hålla sig vakna. Jag kunde inte somna inatt, sover så sjukt dåligt nu så jag känner mig trött hela tiden.

När jag vaknade imorse så fick jag en halvtimmes massage av mamma och så har jag kramat Hanna hejdå. Ikväll ska jag ha middag med två av mina favoriter, Sofie och Terese. Ska bli skönt att träffas och ha en liten hejdå middag . Trots att jag inte ska flytta speciellt långt alls så tycker jag ändå alltid att det är ett sorgligt täcke över avsked.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: