C-O mittare, vi är comittare

2010-08-28 / 15:38:49

Igår var verkligen en toppenkväll. Fick träffa större delen av klassen men kommer väl ihåg namnen på en handfull människor, är så svårt att lära sig när man hälsar på så många. Vi grillade på förrådet och sen gick vi till kårhuset. När jag skulle hem fick jag skjuts av Rebecca och hennes kille Tommy. Rebecca kommer från Lycksele och ska gå i min klass, hon är dessutom lika gammal som mig. Kul att det är några människor som kommer från ungefär samma ställe som mig, haha.

Nu väntar jag på lite folk som ska komma till mig och sen ska vi hem till Elin från klassen och äta pizza. kulkul!






Kommentarer
Postat av: matilda

heeh;P va bra :) och de hoppas ja att du gör ! :D kram



ps: när man skriver på komentarerna så är texten vit ;P

2010-08-29 @ 01:45:11
URL: http://matildapaulssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: