I feel so lost

2010-12-07 / 17:36:25

Idag har jag skrivit min första hemtenta i terminens tråkigaste kurs. Jag gillar egentligen kursens innehåll, det är bara vår lärare som får mig att vilja dö lite. Tentan var rätt svår och nu är hela mitt huvud fullt av begrepp, konvergens, framing och medialisering. Gillar att Frida skulle gå in på min blogg idag under tiden hon höll på skriva tentan och råkade skriva medialiseringseriiksson.blogg.se istället, haha!

Nåväl, nu ska jag vila huvudet lite. Är ledig fram till måndag nu, ska passa på att göra massa roliga saker. Imorgon ska jag på Biteline med några vänner, på fredag ska vi hit, på lördag är det bartömning på kåren och så får jag besök av pappa en dag i veckan också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: