Distance

2010-02-07 / 23:27:08

Jag känner mig så jäkla deppig ikväll. Kan inte sätta fingret på vad det är men förmodligen en blandning av lite allt möjligt. Kan aldrig sova när jag har den här känslan i magen. Är ledsen över allt det som aldrig händer trots att jag vill. Jag vet inte vad som stoppar mig, jag är ju inte rädd. Jag kan ta hand om mig själv.

Sen läser jag fina mail från viktiga människor som är långt ifrån mig. Blir så glad i magen och sen lite sorgsen för  jag saknar så enormt mycket. Jag träffade Jenny och Elin under en så konstig period i mitt liv. Allt var upp och ned och bakåfram. Nu känns det som att de vet typ allt om mig, vi är så olika men ändå så lika. Hur det än är och även om de skulle befinna sig tusen mil bort föralltid så skulle de ändå vara två av de människorna i mitt liv som spelat störst roll.


Kommentarer
Postat av: jenny

Finaste Malinken, jag älskar dig!

2010-02-08 @ 14:33:02
URL: http://jennyboberg.blogg.se/
Postat av: Putte

åh älskade älskade du. jag saknar dig.

underbart fint. jag känner mig ensam just nu men bara att läsa och se bilderna du har lagt ut gör att jag mår så himla mkt bättre.



jag saknar dig och du är ALLTID välkommen. (helst snart..) kram

2010-02-13 @ 03:10:23
URL: http://fyrakronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: