Gårdagens

2010-02-13 / 11:55:08

Igår spenderade jag kvällen ensam. Konstigt kändes det, speciellt för att vara en fredagkväll. Såg en jättedålig norsk skräckis. Död snö hette den. Den var så dålig att den blev rolig! Nu laddar jag inför jobb, börjar mitt i dagen jobbar hela kvällen. Börjar även 7 imorgon så vi firade lite alla hjärtans dag idag istället. Blev överraskad med frukost på sängen. Mysigt!


Fick en bild igår på vad jag hade på mig. Rätt dålig kvalite men man ser ju iallafall. Jeans från H&M, topp med spets från T store, Kavaj Topshop och örhängen från Gina Tricot.


Kommentarer
Postat av: Evelina H

såg en bild på dig igår med kort mörkt hår, du passade verkligen jätte bra i det Malin!

/evelina

2010-02-13 @ 12:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: