2010

2010-01-01 / 21:29:41
Herregud vilka galna dagar vi har haft uppe i Kittelfjäll. Både roliga och riktigt tråkiga saker har hänt. Saker jag egentligen inte ens orkar prata om längre. Jag vet bara att det finns så mycket idiotiska människor som tror att våld är det enda sättet att lösa problem på. Tur att vi i efterhand kunnat skratta åt den sjuka situationen och vad vi råkade ut för..

Tur att nyår iaf var fri från kaos och superrolig. Vi lät inget förstora stämningen och jag har nog inte skrattat eller sovit så lite på väldigt länge. Vi kändes som en enda stor familj och jag hade det underbart. Var dessutom jättenöjd med min nyårsklänning som jag faktiskt köpt second hand. Den kommer från ett märke som heter Pink Ice. Till det hade jag klackar med remmar från Chilli och svarta örhängen från H&M.


Kommentarer
Postat av: Katja

Jättefin klänning och gott nytt år :D

2010-01-02 @ 11:20:39
URL: http://molinklave.wordpress.com
Postat av: Emma

Jättefin klänning malin! :) Du passar verkligen i den! Roligt att träffa dig på juldan! :) och gott nytt år! :)

2010-01-02 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: