Ålderskris

2010-01-06 / 19:08:02
Jag kom hem och fastnade nästan med mina varma fingrar i nyckeln när jag skulle låsa upp dörren. Fan vad ont det gjorde, har suttit här och beklagat mig ett bra tag nu. Det är INTE kul med 33 minus grader. Sen kom jag att tänka på att det är typ två veckor tills jag fyller 20. Är det okej att ha en liten ålderskris när man ska fylla 20? Jag började tänka på när man var yngre och så gärna ville vara vuxen. Sprang omkring med sina tjejkompisar och blev kär i pojkar och trodde att det skulle hålla föralltid. Man frågade chans och sa att man älskade varandra efter någon dag. Himla fint egentligen och okomplicerat.

Kommentarer
Postat av: Marina

Jaa, det där med pojkar och kärlek när man var yngre, det var nog den bästa tiden, HAHA!

2010-01-12 @ 17:46:08
URL: http://minamarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: