En fredag i skåne

2010-01-22 / 15:22:04
Vi ska snart fika, semlor blir det. Idag har vi hunnit med väldigt mycket, vaknade tidigt och gick till stallet. Jag måste säga att jag gör framsteg med min hästrädsla. Fick till och med ta in två stycken från hagen idag och ta av täcken, men så fort hästarna rycker till så springer jag ut ur boxen, haha!

Vi har även varit inne i Lund och ätit lunch. Provade Sushi för första gången. Vet inte vad jag ska säga om det. En ny upplevelse och väldigt annorlunda. Vi slapp dessutom undan en parkeringsböter, tur att killen var snäll och lät oss åka utan.

Kommentarer
Postat av: Robin

Älskling jag saknar dig kom hem nu! :) PUSS PUSS

2010-01-23 @ 14:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: