H&M Home Vår 2010

2010-01-04 / 19:00:05

Har just tittat på billiga flygresor till Malmö den sista januari. Är himla sugen på att beställa en redan nu så att jag vet att det verkligen blir av. Tänker då absolut inte gå med på att inte träffa Hanna förns det blir sommar igen. Och man ska väl egentligen passa på då det är billigt..

Jag är verkligen sugen på lite förändring här hemma. Så såg jag att H&M släppt sin Home vårkollektion. Himla inspirerande och fint. Gillar alla pasteller och det vita virkade som gör att det ser lite gammeldags ut. Dock tror jag inte att det passar så bra här då vi har så moderna tapeter i vårt sovrum. Men några saker skulle jag allt vilja klicka hem ändå..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: