Magtröjan

2010-01-28 / 21:32:54
Efter att jag slutat ikväll åkte jag på impulsbesök hos Evelina. Tur att hon var hemma. Vi fick babbla lite om allt som hänt sen sist och Terese gjorde oss också sällskap! Åkte sen på strandvägen och hämtade en väska. Kan inte förstå att jag inte packat något än, det är som gjort för att misslyckas. Jag kommer nog glömma både det ena och det andra. Men äsch, det är en helg och jag packar ändå alltid för mycket.

Den här magtröjan var jag och kollade på flera gånger på Topshop i Novalund. Blev lite skeptisk då det är en magtröja och jag i mitt huvud inte kunde komma på någon annan snygg matchning just då än till jeansshorts och en solbränna i sommar. Men om det finns i Stockholm i helgen ska jag bannemig ha den.

Nog om allt. Jag åker tidigt imorgon och ville säga hejdå nu. Ni får ha en bra helg. Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: