Hoppas..

2010-07-13 / 10:11:22


Bild: Lisaplace
Jag hade hoppats att få mitt halsband (som på bilden ovan) innan marknaden. Det skulle egentligen komma förra veckan men har inte sett till det. Håller en tumme för att det kommer idag..

Igår skjutsade Lowe ut mig till Gafsele för att hämta mina fotbollsskor, var även och lånade ett par shorts av Terese. Nu är jag redo och klar för fotbollen! Senare på kvällen åt jag mjukglass med mamma och såg på Shutter Island igen. Somnade sent igår så är otroligt trött. Nu väntar en dag på jobbet. Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: emma

jag har letat som besatt efter det halsbandet. Jag har letat i butik,katalogen och på deras hemsida utan resultat. Kan du inte berätta vart du haffade det?:)

2010-08-04 @ 00:15:23
URL: http://emmajohanssonn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: