Apkul

2010-07-28 / 16:23:34


Så härligt väder det är idag. Jag har jobbat hela dagen men har varit ute mest hela tiden..i jeans. Vilken miss. Blev så jäkla varmt! Imorgon är jag ledig så jag åker på en liten utflykt till Ulvön med familjen. Det ser jag fram emot väldigt mycket.

 Dessutom är jag ledig hela nästa vecka, då bär det av på en spontan roadtrip med pappa. Blir ett besök i Sundvall för att se vart mitt nya boende ligger, sedan ska vi vara fyra dagar i Malmö och sen på vägen hem så stannar jag i Stockholm mellan fredag och söndag. Väldigt bra semesterplaner tycker jag!

Fler bilder från Petter och hembygdsområdet kommer senare! :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad heter området du ska bo på? :)

2010-07-31 @ 16:05:16
URL: http://linnsuieriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: