Sjukling

2010-06-06 / 19:54:39

Jag orkar inte vara sjuk en enda sekund till. Är så rastlös så jag vill bara ut och springa men det kan ju såklart inte. Blir lite rädd varje gång jag ser mig i spegeln för mina ögon är så röda. Den här förkylningen kunde inte vara värre. Ögoninflammation, sprängade huvudvärk, öronen gör ont, knivar i halsen när jag sväljer och dessutom hostar jag hela tiden trots att jag nu tagit hostmedicin i två dagar. Oj, vad gnälligt det här blev men just nu känner jag mig hemsk!

Nu packar jag väskan och åker för att sova hos mamma. Håll tummarna för att jag blir piggare snart!
Puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Pallan

Man får gnälla när man är sådär förkyld! Krya på dig!

2010-06-07 @ 07:03:28
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: