God natt

2010-03-07 / 23:15:49
Har precis kommit till Strandvägen efter att jag slutat jobba. Ska sova här inatt och förmodligen de flesta andra nätter i två veckor framåt. Robin ska på utbildning på Sandö och jag har ingen lust att spendera några nätter där ute i skogen ensam. Är alldeles för mörkrädd för det, och för sällskapssjuk. Extra skönt är det att sova här när jag som imorgon börjar jobba tidigt och har 2 minuters promenad till jobbet istället för 30.

Idag var jag på en väldigt rolig utflykt. Vi körde skoter till Sängsjön och grillade. Jag körde fast 199329 gånger och ramlade av skotern både en och två gånger. De andra fick sig ett gott skratt och trots att det var döjobbigt så hade jag väldigt kul.

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej älskling jag saknar dig jätte mycket:) Går bra för mig bara så du vet.. Vi hörs ikväll älskar dig! PUSS

2010-03-08 @ 15:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: