Juligt

2010-11-29 / 17:23:31



Sedan jag kom hem har jag tagit fram adventsstjärnan och ställt i fönstret och tänt det första ljuset i min adventsljusstake. Nu saknas bara julmusiken så håller på att sätta ihop en lista på spotify.

Vi hade en jättemysig kväll i Umeå igår. Fikade massa gott och sedan satt vi uppe halva natten och pratade. Jag gick till bussen just efter sju och spenderade fyra hemska timmar på den innan jag var framme i Sundsvall. Har lämnat in grupparbetet och varit på en föreläsning idag. Vad har ni gjort?


Kommentarer
Postat av: matilda

fint de blev :)

kram

2010-11-29 @ 18:26:31
URL: http://matildapaulssson.blogg.se/
Postat av: sofia

vars kommer din adventsljusstake ifrån?? superfin!

2011-11-24 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: