Om du älskar henne, låt henne gå.

2010-11-18 / 11:15:18

Kvällen igår var en mardröm. Jag inser hur väldigt mycket jag älskar, för den rädslan, den panik och ledsamhet jag känner när någon jag älskar råkar illa ut kan jag inte ens beskriva. Jag hoppas mardrömmen är över nu.

Efter alldeles för lite sömn ska jag nu ta en dusch, äta lunch och sedan möta upp min grupp på skolan för att påbörja vårt grupparbete. Ikväll ska jag på bio dessutom med några i min klass, den nya Harry Potter filmen blir det.


Kommentarer
Postat av: matilda

ja de blev ju inte jätte jätte fult så :) ja de hoppas ja, de förstår ja :( tur du kom hem snart :) kram

2010-11-18 @ 17:08:33
URL: http://matildapaulssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: