Torsdag

2010-11-11 / 11:58:57

Snart är det helg och denna helg ser jag fram emot väldigt mycket. Pizza och Idolmys imorgon och så Oskar Linnros på Aveny på lördagkväll. Vi blir ett gäng tjejer från klassen som går dit och jag tror det kommer bli roligt! Idag har jag däremot mest tråkiga saker på schemat. Har en föreläsning 13.15 och sedan har jag massvis att läsa. Skulle egentligen ha läst allt nu på morgonen men som vanligt låg jag kvar lite för länge i sängen istället. Men ingen stress än, det är länge kvar till nästa tenta.

Jag hoppas att jag ska hinna lära mig några av Oskar Linnros låtar innan lördag så nu blir det full volym på Spotify.


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken tur att jag friskade upp minnet lite då!:) haha

2010-11-11 @ 14:59:22
URL: http://linnsuieriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller också på att lyssna in mig på Oskar!:)

2010-11-11 @ 21:57:35
URL: http://itstheeinemelie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: