Thank god it's friday

2010-11-19 / 16:55:03

Äntligen helg! Har spenderat hela dagen på skolan tillsammans med min grupp och på en föreläsning som var döden. Ikväll kommer Johanna hit och så kanske Rebecca för att se Idol. Ska bara göra middag nu och sedan gå för att köpa något gott att bjuda på. Är totalt slut på i huvudet, är så mycket tankar som flyger omkring där. Min syster är hemma i Åsele nu, så nästa helg åker jag dit för att vara med på vår årliga tjädermiddag med släkten! I helgen har jag inte bestämt mig för vad jag ska göra än, födelsedagskalas? hemmakväll? Har varit ute alldeles för mycket på sistone, så vi får se helt enkelt..


Kommentarer
Postat av: jenny

Det blir Marocko! Kommer att tigga efter sol och värme om några månader! =D Och malin förlåt att jag inte hört av mig! Har hela tiden tänkt att min lediga helg var nästa, blandade ihop dem! Hur ser det ut för dig framåt? Jag fick mitt extrajobb idag! =D

2010-11-19 @ 23:46:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Håller med dig. Det är härligt med helg. :D

2010-11-21 @ 13:34:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: