All soft

2010-10-12 / 09:21:48


Har varit sugen på att testa Redken väldigt länge nu då jag hört så mycket bra om det märket. Så nu slog jag till på schampoo och balsam i All soft serien. Jag ska berätta vars jag köpte dem senare, har ett väldigt bra tips som jag tänkte dela med mig av!

Jag ska iväg till skolan om en halvtimme. Går ända till klockan 17 idag! Imorgon kommer mamma och min kusin Matilda hit och bor hos mig några dagar. Vi ska ut till Birsta någon dag och sedan blir det nog bio, har ni något tips på en bra film som går på bio just nu?


Kommentarer
Postat av: Anonym

I rymden finns inga känslor är en fantastiskt fin film! :)

2010-10-12 @ 16:20:37
Postat av: Anonym

å du får säga sen om de va bra!

2010-10-12 @ 19:01:19
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: