Feelunique

2010-10-18 / 14:25:24



Kom på att jag skrev att jag skulle tipsa er om en sak. Jag har nämligen beställt mitt Redken schampoo och balsam från en sida som heter Feelunique. Samma sak med mina Bare Minerals produkter. Det är mycket billigare än i Sverige och de har dessutom gratis frakt och man behöver inte betala tull. Jag betalade 124 kronor för shampoot som kostar det dubbla i Sverige. Lite mer än 214 kronor för foundation som kostar 400 här i Sverige. Ja ni fattar! Väldigt bra priser, ingen fraktkostnad och snabb leverans.


Kommentarer
Postat av: pubes

Tog den lång tid från det att du beställde till att du fick hem det?

2010-10-19 @ 17:22:54
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: