I want this

2010-10-04 / 23:36:43


Fashiontoast 
Har suttit och läst Vouge som jag köpte på pressbyrån idag. Jag blir helt bananas där inne för jag älskar tidningar, läser dem från pärm till pärm. De har Elle och Vouge från massa olika länder där inne och Harpers Bazaar. Sen har jag suttit och läst massa bloggar också, den här bilden ovan får vara min inspiration imorgon. Ringar i massor!

Kommer nog ha rejäl träningsvärk imorgon för passet var väldigt jobbigt. Tur jag är ledig! Nu måste jag verkligen sova. God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, känner igen mig i det där med tidningar! jag blir också helt galen och vill verkligen köpa hela affären. jag har dock börjat läsa mer tant-tidningar som hemmets journal och sådana, haha lite pinsamt men sant! antar att man blir lite mer husmoderlig när man bor själv ;)



du, lampan är förresten från IKEA :)

och risotto-receptet ska jag lägga upp till dig på bloggen imorgon om jag kommer ihåg det! :D

2010-10-04 @ 23:56:19
URL: http://heymammajaglever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: