Beige

2010-09-26 / 12:54:29


bild: oliviaaeriksson
Jag önskar verkligen att Weekday hade funnits lite närmare. Den här tröjan är precis en sån som jag letat efter men inte hittat någonstans. Fin färg och perfekt modell. Har någon sett en liknande någonstans? 

Har varit uppe sedan några timmar tillbaka och skriver sammanfattningar på kurslitteraturen. Undrar om jag kan gå på skolan en söndag och skriva ut dem? Är det någon i min klass som vet, haha. Jag blir stressad när jag ser hur mycket jag har att lära in, hur många begrepp och teorier som helst. Bäst att fortsätta!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Har du passerkort kan du gå in på skolan på en söndag, annars tror jag inte det är öppet :)

2010-09-26 @ 13:04:46
URL: http://andrealarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: