Höstläsning

2010-09-07 / 17:53:19


Nu jäklar ska jag läsa! Börjar med de tre första böckerna i serien och sen finns det två till. Om ni är sugna på att läsa lite ska ni besöka Akademibokhandeln nu där det är tre pocketböcker för 149 :-

Blev ingen lugn vilodag för mig. Har stressat som en galning. Vi bestämde oss för att åka ut till Birsta och handla lite. Blev såklart en sväng på Ikea där jag fick med mig allt till köket som jag saknat och massa doftljus! Sedan har jag varit och hämtat mina nya glasögon hos optikern och så handlade jag inför ikväll. Mötte även Linn och Martina på vägen från Hemköp. Kul att se några bekanta ansikten! :) Blir en snabb dusch nu och sen middag.


Kommentarer
Postat av: Linn

Blev jättepaff när vi mötte dig, är inte alls van o möta åselefolk i Sundsvall haha:D Men det var roligt o träffas, vi borde ta dendär fikan snart! :)

2010-09-07 @ 21:08:12
URL: http://linnsuieriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: