Saturday I love you like gold

2011-04-09 / 17:42:22
Vi klev upp tidigt imorse och åkte till Köpenhamn. Har haft underbart väder och fint sällskap. Dagen bjöd också på shoppinglycka när jag hittade de virkade shortsen från Conscious Collection i min storlek, har även köpt de vita jeansshortsen med hög midja från samma kollektion. De skor från Weekday som jag skrivit om flera gånger de senaste veckorna är slutsålda i både Malmö och Köpenhamn. Trist!

Nu blir det lördagsmiddag här hemma hos Hanna. Vi har dukat fint och har massa gott att äta. Sen får vi se vilken film vi går och ser. Tack för alla tips!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va roligt du hittar det du ska! :) Själv har jag nyss packat det sista och laddar inför de 2 arbetsdagar som återstår innan resan! Känns så himla skönt och jag behöver det just nu, bara komma bort och få ladda batterierna :)



Känns bra att det är "nära" till sundsvall från Umeå. Då måste vi ses betydligt oftare än vad vi gör nu!! Tåget mellan går ju fort att åka och är säkert inte allt för dyrt!



Saknar dig jättemycket och det kommer bli så tråkigt att du, jag & terese är på 3 olika platser i sverige! Men vi ska ha våra träffar så ofta vi bara kan. Vi får åka mellan varandra!! :)



Puss & Kram <3

2011-04-10 @ 20:59:19
URL: http://s0fiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: