love you like I never been hurt before

2011-02-26 / 16:25:36



Kostymbyxor H&M, blus Stylein och halsring från Panduro.

Vi hade en mysig kväll i skidbacken igår. Hade pulkrace, dragkamp och byggde snötorn. Min grupp vann allt fick jag höra senare, kul! Nu ser jag fram emot vår kick mitt och kick out. Jag fick sedan skjuts hem av Malin & Anton. Sen bytte jag snabbt om och sprang och tog en drink med Sanna, Jimmy, Jessica, Stefan och Robin. Idag har vi dessutom ätit lunch på innergården, tagit en öl på bishops och nu ska vi äta middag snart.


Kommentarer
Postat av: F

Åh, jag har också suttit på Innergården idag! :)

2011-02-26 @ 17:45:49
Postat av: Anonym

så fint!

2011-02-27 @ 09:03:10
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: