Ignite the light and let it shine

2011-01-19 / 21:10:59


Idag såg jag ut såhär, världens sämsta bild. Men orkade inte fota mer, är otroligt trött. Har på mig linne från Monki och mitt stora halsband från H&M.

Har haft en underbar födelsedag. Fikade massor tillsammans med mina kära. Vi gick sedan på stan och shoppade lite tillsammans. Jag hittade äntligen en korg till mina halsdukar. Vi avslutade dagen med middag på Allstar. Supergott. Fick även massor av fina presenter, bland annat en stor fin neccessär och ett presentkort på Kent så jag äntligen kan köpa mig en klocka. Får se om det blir en från CK eller om det blir någon annan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte snyggt!

2011-01-19 @ 21:37:55
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: