Monki sale

2011-01-26 / 14:06:53



Jag fyndade en del plagg på Monkis rea och ett par jeans som nyss hade kommit in. Linnet har jag skrivit och förut. Nu fick det för 80 kronor och en långkjol i svart transparant tyg för samma pris. Köpte linnet i Large för det kommer vara superfint som klänning i sommar också. Jeansen är redan mina favoriter, höga i midjan och sitter som ett andra skinn.

Dessutom har jag köpt ett bar beiga chinos med brunt bälte på Bik bok. De liknar mina marinblåa från Zara. Ska fota och visa er senare..


Kommentarer
Postat av: ida

ah haha jag har också såna jeans ;)

2011-01-26 @ 14:24:03
Postat av: Anonym

å ser ut o va riktigt fina grejer, monkis rea e grym!

2011-01-26 @ 15:13:17
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Låter som den kjolen jag provade på Monki i Luleå i söndags, skitsnygg var den!!! Vet du vad jag gör...? Bakar semlor för första gången i mitt liv, och det var ju verkligen inte superenkelt! Råkade göra dem jättestora, nästan som semmeltårtor...fast Jimmy lär väl bli glad! Hörs, puss!

2011-01-26 @ 15:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: